Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ziya Argün
Ziya Argün
Yayın
16
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
16
16
Yayın
1
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde İhtiyaçları ve Sorunları: Cebir Kavramları Bağlamında
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.750682
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4465
4
ATIF
2
FAVORİ
4465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği
Yazarlar: Derya Kasap Erdal,
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.947139
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1984
0
ATIF
2
FAVORİ
1984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368968
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4358
6
ATIF
1
FAVORİ
4358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Bireylerin Matematiksel İletişim Süreçlerinde Matematiksel Dil Kullanımlarının İncelenmesi: Kabartma Yazının Rolü
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2639
0
ATIF
1
FAVORİ
2639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Rituals and Explorations in Students’ Mathematical Discourses: The Case of Polynomial Inequalities
Yazarlar:
Tuba Akçakoca
,
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.11.11.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliğinden Etkilenen Bir Öğrenciyle Koordinat Sisteminin İnşasına İlişkin Bir Öğretim Deneyi
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1343644
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği
Yazarlar: Derya Kasap Erdal,
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.947139
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1984
2
FAVORİ
1984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Materyalleri Hakkindaki Anlayişlari Ve Ürettikleri Materyaller
Yazarlar:
Emine Nur Ünveren Bilgiç
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.951308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
333
0
FAVORİ
333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrencilerin Kesir Kavramına İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu Bakırcı Saymaz
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Geometri Öğrenme Alanında Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Birnaz Kanbur Tekerek
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
0
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde İhtiyaçları ve Sorunları: Cebir Kavramları Bağlamında
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.750682
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4465
2
FAVORİ
4465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Bireylerin Matematiksel İletişim Süreçlerinde Matematiksel Dil Kullanımlarının İncelenmesi: Kabartma Yazının Rolü
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2639
1
FAVORİ
2639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Yansıma Dönüşümü Hakkındaki Matematiksel Söylemlerinin Öğretim Bağlamında Gelişimi
Yazarlar:
Elçin Emre Akdoğan
, Beste Güçler,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1301
0
FAVORİ
1301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışları
Yazarlar:
Dilşad Güven
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.537618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368968
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4358
1
FAVORİ
4358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Yanlış Cevaplara Verdikleri Dönütlerin Öğrenci Özsaygıları Üzerindeki Rolü
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3080
0
FAVORİ
3080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Karşılaştıkları Matematik Problemleri İle İlgili Bilişsel Öngörüleri
Yazarlar:
Gönül Yazgan Sağ
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki Değişkenli Fonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları Kavram Bilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Biber
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000133
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
0
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarında İki Değişkenli Fonksiyonların Limiti Kavramının Yapılandırılmasının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Biber
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7834
0
FAVORİ
7834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Yazma” Tekniğinin Kullanımına İlişkin Ortaöğretim Matematik Öğretmen
Yazarlar:
Handan Demircioglu
,
Ziya Argün
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde İhtiyaçları ve Sorunları: Cebir Kavramları Bağlamında
Yazarlar:
Fatma Nur Aktaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.750682
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4465
4
ATIF
2
FAVORİ
4465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Yansıma Dönüşümü Hakkındaki Matematiksel Söylemlerinin Öğretim Bağlamında Gelişimi
Yazarlar:
Elçin Emre Akdoğan
, Beste Güçler,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679338
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1301
2
ATIF
0
FAVORİ
1301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışları
Yazarlar:
Dilşad Güven
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.537618
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
1
ATIF
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
Yazarlar:
Mustafa Çevikbaş
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368968
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4358
6
ATIF
1
FAVORİ
4358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki Değişkenli Fonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları Kavram Bilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Biber
,
Ziya Argün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000133
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
3
ATIF
0
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat