Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa Köroğlu
Mustafa Köroğlu
Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
2
5
Yayın
15
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0001-9610-8523
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Temel Eğitim
Kurum
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Yayınlar
The complexity of the grading system in Turkish higher education
Yazarlar:
Recep Gür
,
Mustafa Köroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1266808
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
0
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA İLİŞKİN MERKEZİ SINAV MATEMATİK TESTİNDEKİ MADDELERİN HEDEF DAVRANIŞLAR BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Recep Gür
,
Mustafa Köroğlu
, Esra Gür
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1269002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Ortak Zorunlu Derslerdeki Başarılarının Bileşkesi Kanonik Değişkenlerin Lisans Genel Akademik Başarılarını Yordama Gücü / The Predictive Power of Canonic Variables Regarding Students' Academic Achievements in Common Compulsory Courses on Undergraduate General Academic Achievements
Yazarlar:
Recep Gür
,
Ersin Türe
,
Mustafa Köroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1222852
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lojistik Regresyon Yöntemi ile Farklı Başarı Düzeyindeki Ülkelerin PISA Başarı Düzeylerini Etkileyen Önemli Değişkenlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Kasap
,
Nuri Doğan
,
Mustafa Köroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1151452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
0
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MERKEZİ SINAV PUANLARININ UYGUNLUK VE YORDAMA GEÇERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Köroğlu
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.888499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
0
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü , İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Lojistik Regresyon Yöntemi ile Farklı Başarı Düzeyindeki Ülkelerin PISA Başarı Düzeylerini Etkileyen Önemli Değişkenlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Kasap
,
Nuri Doğan
,
Mustafa Köroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1151452
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
1
ATIF
0
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MERKEZİ SINAV PUANLARININ UYGUNLUK VE YORDAMA GEÇERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Köroğlu
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.888499
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
1
ATIF
0
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat