avatar
İbrahim Halil Yurdakal Doç. Dr. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 23 Hakemlik 44 CrossRef Atıf 24 TR Dizin Atıf 33
23 Yayın
44 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
33 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 901

3

1

901

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 145283

0

1

145283

2

1

609

Yayınlar

0

67

0

133

0

103

Eğitimde Dijital Kavramlara İlişkin Yetişkinlerin Metaforik Algıları
DOI: 10.29250/sead.1163847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 365

0

365

1

609

Erken Çocukluk Dönem Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.2.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 145283

1

145283

1924-1981 Arası Türkçe Öğretim Programlarında İlk Okuma Yazma Öğretimi
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal , Ayşe Yurdakal
DOI: 10.29250/sead.793627
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 700

0

700

0

1201

0

542

Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüs Sürelerine İlişkin Görüşleri
DOI: 10.29250/sead.640747
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 892

0

892

0

2288

0

4918

0

769

0

1147

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 901

1

901

0

1170

0

655

Yayınlar

2

1

609

5

0

1109

1

0

1201

8

0

2288

1

0

1147

Öğretmen Adaylarının Gözünden Okul ve Öğretmenler
DOI: 10.35235/uicd.465548
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 901

3

1

901

Metinlerarası ve Metinlerarasılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
DOI: 10.29250/sead.461626
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1170

1

0

1170

Peer Feedback Through SNSs (Social Networking Sites): Student Teachers’ Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
Yazarlar: Kübra Okumuş, İbrahim Halil Yurdakal
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.17666
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 655

3

0

655

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.