Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
İshak Kozikoğlu
İshak Kozikoğlu
Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl University
Yayın
28
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
54
28
Yayın
12
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Van Yüzüncü Yıl University
Popüler Yayınları
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1905
3
ATIF
2
FAVORİ
1905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) İlişkin Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yusuf Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.679050
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1901
3
ATIF
1
FAVORİ
1901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OTANTİK ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİKLERI ARASINDAKI İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.994702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
1
ATIF
1
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokulda Görev Yapan İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretiminde Yaşadıkları Zorluklar
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1263440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
54
0
FAVORİ
54
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Değerler Eğitimini Zorlaştıran Faktörler Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Tosun
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1310462
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
228
0
FAVORİ
228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Uygulamalarının Otantik Öğrenme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Süheyla Yıldırımoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1175870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
187
0
FAVORİ
187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞ, DENEYİM VE UYGULAMALARI
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1266444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygısı: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: 10.58667/sedder.1274744
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
0
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Pedagoji ve Eğitim Programlarına Yansımaları
Yazarlar:
Mehmet Fatih Kayan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.55089/yyuvasad.1261503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OTANTİK ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİKLERI ARASINDAKI İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.994702
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
1
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimi Farklılaştırmayı Güçleştiren Faktörlere İlişkin Öğretmen Algı Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ömer Bekler
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.993787
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
0
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE ÖĞRENMEYİ ZORLAŞTIRAN FAKTÖRLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Merve Tunç
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.990267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
0
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğrenmeyi zorlaştıran faktörlere ilişkin öğrenci görüşleri
Yazarlar: Merve Tunç,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.986233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' attitudes and the challenges they experience concerning individualized education program (IEP): A mixed method study
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ezgi Nur Albayrak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.6.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
0
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1905
2
FAVORİ
1905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Süheyla Yıldırımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.827397
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Hamza Gönülal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.633727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Nurullah Özcanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2374
0
FAVORİ
2374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) İlişkin Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yusuf Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.679050
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1901
1
FAVORİ
1901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlamada Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Kızıltaş
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.753248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2325
0
FAVORİ
2325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Mesleğe Adanmışlıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Nurullah Özcanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3588
0
FAVORİ
3588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Değerlere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ömer Bekler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.517186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships between Preschoolers’ Play Behaviors, Social Competence Behaviors and Their Parents’ Parental Attitudes
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.605900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri
Yazarlar: Zehra Önür,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.528501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2864
0
FAVORİ
2864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Sosyal Yetkinlik Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.526276
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2565
0
FAVORİ
2565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Oyun Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.582075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5187
0
FAVORİ
5187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Hakları ve Çocuk Katılım Hakkına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.445110
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlükler: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8379
0
FAVORİ
8379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmenlerin, Danışman Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Aday Öğretmen Yetiştirme Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Hayriye Soyalp
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2727
0
FAVORİ
2727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL PEDAGOJİYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
0
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Participatory Educational Research
Siirt Eğitim Dergisi
Temel Eğitim
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞ, DENEYİM VE UYGULAMALARI
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1266444
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
1
ATIF
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OTANTİK ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİKLERI ARASINDAKI İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.994702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
1
ATIF
1
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' attitudes and the challenges they experience concerning individualized education program (IEP): A mixed method study
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ezgi Nur Albayrak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.6.9.1
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
2
ATIF
0
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1905
3
ATIF
2
FAVORİ
1905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Süheyla Yıldırımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.827397
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
5
ATIF
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) İlişkin Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yusuf Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.679050
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1901
3
ATIF
1
FAVORİ
1901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlamada Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Kızıltaş
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.753248
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2325
6
ATIF
0
FAVORİ
2325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Değerlere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ömer Bekler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.517186
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
1
ATIF
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships between Preschoolers’ Play Behaviors, Social Competence Behaviors and Their Parents’ Parental Attitudes
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.605900
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
1
ATIF
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri
Yazarlar: Zehra Önür,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.528501
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2864
13
ATIF
0
FAVORİ
2864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Sosyal Yetkinlik Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.526276
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2565
4
ATIF
0
FAVORİ
2565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Oyun Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.582075
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5187
5
ATIF
0
FAVORİ
5187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Hakları ve Çocuk Katılım Hakkına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.445110
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
3
ATIF
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL PEDAGOJİYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128591
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
6
ATIF
0
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat