avatar
Filiz Çopuroğlu Doç. Dr. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 11
11 Yayın
9 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
11 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

3

2

635

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3862

10

1

3862

Sosyal Karşılaştırmanın Marka Tutumuna Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Çopuroğlu , Turan Pekmezci, Mehmet Aytekin
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1082

0

1

1082

13

1

1488

1

1

443

Yayınlar

1

443

0

401

2

635

0

472

1

1488

0

1494

1

1082

0

1436

0

2267

0

1786

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3862

1

3862

Yayınlar

1

1

443

3

2

635

13

1

1488

Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımı, FoMO ve Hedonik Tüketim Arasındaki İlişki
DOI: 10.26466/opus.845545
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1494

6

0

1494

Retro Pazarlama Bağlamında Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları: GAÜN Akademisyenleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Reyhan Sarıçiçek, Filiz Çokay Çopuroğlu , İbrahim Halil Korkmaz
DOI: 10.21547/jss.300703
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3862

10

1

3862

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.