avatar
Hacer Deniz Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 21
9 Yayın
2 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
21 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

2116

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1484

4

1

1484

0

1

221

Yayınlar

0

100

0

99

1

221

0

2376

2

2116

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2950

0

2950

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1484

1

1484

0

986

0

1015

Yayınlar

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2950

8

0

2950

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1484

4

1

1484

Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 986

4

0

986

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.