Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Banu Külter Demirgüneş
Banu Külter Demirgüneş
Prof. Dr.
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
2
3
Yayın
9
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dijital Pazarlama
Kurum
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE HEDONİK VE FAYDACI DEĞER ALGILARININ DAVRANIŞSAL SONUÇLARI: E-SADAKAT VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3413
0
ATIF
1
FAVORİ
3413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabullenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
Mutlu Yüksel Avcılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
DOI: 10.1501/SBFder_0000002483
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
2
ATIF
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜKETİCİLERİN ULUSAL MARKALI VE COGRAFİ İŞARETLİ ÜRÜN TERCİHLERİNİN SATIN ALMA KARAR TARZLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
İsmail Bozyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.56574/nohusosbil.1215356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
436
0
FAVORİ
436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabullenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
Mutlu Yüksel Avcılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
DOI: 10.1501/SBFder_0000002483
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNDE HEDONİK VE FAYDACI DEĞER ALGILARININ DAVRANIŞSAL SONUÇLARI: E-SADAKAT VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3413
1
FAVORİ
3413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Yayınlar
Tüketicilerin Mobil Reklamları Kabullenmeleri Üzerinde Reklam İçeriği, Reklamda Algılanan Değer ve Akış Deneyiminin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Yazarlar:
Banu Külter Demirgüneş
,
Mutlu Yüksel Avcılar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
DOI: 10.1501/SBFder_0000002483
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
2
ATIF
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat