avatar
Ahmet Tan Doç. Dr. IGDIR UNIVERSITY
Yayın 4 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 4
4 Yayın
20 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Politik pazarlama, Siyasal pazarlama pazarlama iletişimi tüketici davranışları

Kurum

IGDIR UNIVERSITY

Popüler Yayınları

The Impact of Economic Factors on Voter Preferences: The Case of Turkey
DOI: 10.54821/uiecd.1032881
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1573

2

2

1573

1

2

1412

Satın Alma Davranışı Açısından Ambalajın Demografik Özelliklere Göre Analizi
Yazarlar: Ahmet Tan
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1129952
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 337

0

1

337

Yayınlar

0

123

2

1412

Satın Alma Davranışı Açısından Ambalajın Demografik Özelliklere Göre Analizi
Yazarlar: Ahmet Tan
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1129952
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 337

1

337

The Impact of Economic Factors on Voter Preferences: The Case of Turkey
DOI: 10.54821/uiecd.1032881
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1573

2

1573

Yayınlar

1

2

1412

The Impact of Economic Factors on Voter Preferences: The Case of Turkey
DOI: 10.54821/uiecd.1032881
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1573

2

2

1573

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.