DR. METİN IŞIK
KİŞİSEL BİLGİLER
DOĞUM YERİ TEKİRDAĞ
DOĞUM TARİHİ 09.09.1965
TELEFON 05052579749
E POSTA metin.isik@ahi.evran.edu.tr metinziya09@hotmail.com
ADRES Bağbaşı Mah. Sahir Kurutluoğlu Cad. No: 100 Merkez / KIRŞEHİR
EĞİTİM
DÜZEY MEZUNİYET KURUM
YILI
LİSANS 1990 Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
YÜKSEK LİSANS 2009 Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü,
Eğitim Yönetimi ve Denetimi
DOKTORA 2017 Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Denetimi
İŞ DENEYİMİ GÖREV KURUM
BAŞLANGIÇ-
BİTİŞ
YILLARI
1990 - 1991 Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bakırköy Özel Şener Onur Koleji İstanbul
Öğretmeni
1992 - 1995 Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Merkez 50. Yıl Ortaokulu Tekirdağ
Öğretmeni
1995 - 1998 İHL Meslek Dersleri Öğretmeni Oltu İmam Hatip Lisesi Erzurum
1998 - 2006 Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Büyükçekmece İ.Ö.O İstanbul
Öğretmeni
2006 - 2008 Müdür Yardımcısı Beylikdüzü İMKB İ.Ö.O İstanbul
2008 – 2011 Şube Müdürü Beylikdüzü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
2011 – 2018 Okul Müdürü Beşir Balcıoğlu Anadolu Lisesi İstanbul
2018 – 2020 Okul Müdürü Beylikdüzü Koç Ortaokulu İstanbul
2020 - Devam Dr. Öğr. Üyesi Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir
Ediyor Yönetim Bilişim Sistemleri Bölüm Başkanı
SEÇİLMİŞ PROJELER
YIL KURUM BAŞLIK/İÇERİK
2012 MEB 'HAKLARIMLA BÜYÜYORUM'
2009-2011 MEB BEYİSTANBUL DERGİSİ
2017 Avrupa Birliği Projesi Erasmus+ - Crossing Cultural Bridge With The Hands of Art -
SEÇİLMİŞ YAYINLAR
Seçilmiş Kitaplar
Eğitim Ekonomisi ve Planlamasına Adanmış Bir Ömür Mahmut ADEM'e 80. Yaş Armağanı, (2015). (K. KARAKÜTÜK). Ankara: Ankara Üniversitesi. (Halk Eğitimi Merkezi Yöneticilerinin Hayat Boyu Öğrenme Algıları. s. 599-613. BAHAT, İ., IŞIK, M., & ÇETİN, M.)
Örgüt ve Okul İklimi, (2020). (Ed. M. Özgenel). 1-171, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara.
Seçilmiş Makaleler
IŞIK, M., & BAHAT, İ. (2018). Okul Yöneticilerinin Öğretmen Liderleri Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma. The Journal of International Education Science. Sayı 14, Ss, 31-56 Doi Number :http://dx.doi.org/10.16991/INESJOURNAL.1530
IŞIK, M. ve ÇETİN, M. (2018). Analysis On Learning Perceptions Of School Administrators At Different Career Phases. International Online Journal of Educational Sciences. Temmuz, 2018. Doi Number: http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2018.03.006)
IŞIK, M. ve BAHAT, İ. (2019). Hesapverilebilirlik Bağlamında Mebim 147 Hakkında Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri. Eğitim Bilimleri Dergisi, 49 (49), 0-0. DOI: 10.15285/maruaebd.525247.
IŞIK, M. (2019). Professional Learning Level of School Managers Performing at Different Career Stages. Kastamonu Educatıon Journal. DOI: 10.24106/kefdergi.2848
IŞIK, M. & BAHAT, İ. (2019). Farklı Kariyer Evrelerindeki Öğretmenlerin Sürekli Öğrenen Okul Oluşturmaya İlişkin Zihni Modelleri, (Mental models of teachers at different career stages regarding to establishing school as an organisation learning continually) – Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2): 555-580/DOİ: 10.17860/mersinefd.474102.
ÖZGENEL, M., IŞIK, M., & BAHAT, İ. (2019). Öğretmenlik Mesleği Toplumsal İmaj Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi – DOİ: 10.30964/aubedfd.000000.E-ISSN: 24588342. P-ISSN: 1301-3718
IŞIK, M. & ÇETİN, M. (2020). Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki. İZÜ Eğitim Dergisi, Cilt 2 Sayı 4 (2020) (155-173). DOI: 10.46423/izujed.775588
IŞIK, M. ve BAHAT, İ. (2018). Hesapverilebilirlik Bağlamında MEBİM 147 Hakkında Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri, UEYAK 1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi Sözlü Bildiri, Marmara Üniversitesi.
IŞIK, M. ve BAHAT, İ. (2019). Türkiye Yükseköğretim Sisteminden Öğrenci Beklentileri ve Karşılanma Düzeyi, IHEC 4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı Sözlü Bildiri, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi.
IŞIK, M. (2020). Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki . İZÜ Eğitim Dergisi , 2 (4) , 155-173 . https://doi.org/10.46423/izujed.775588
IŞIK, M. ve BAHAT, İ. (2021). COVİD-19: Eğitimde Yeni Arayışlar, Üniversite Araştırmaları Dergisi, Cilt 4, Sayı:1