Bu çalışma, hizmet
kalitesi kavramı hakkında yayınlanmış olan temel makalelerle ilgili bir
literatür taramasıdır. Makalelerin seçilmesinde Sosyal Bilimler Atıf İndeksi (SSCI)
kapsamındaki dergiler kullanılmıştır. Çalışma, geleneksel hizmet kalitesi
kavramının tarihi gelişim sürecinin, bu konu hakkında geliştirilmiş temel
modellerin ve çalışmaların yanı sıra son yıllarda artarak araştırılan
elektronik hizmet kalitesi kavramını da içermektedir. Bu çalışmanın, hizmet
kalitesinin kavramsal ve metodolojik gelişimine katkıda bulunması ve gelecekte
bu konu hakkında yapılacak olan çalışmalara ışık tutması amaçlanmaktadır.
Hizmet kalitesi elektronik hizmet kalitesi literatür taraması
This study is a general compilation of the foregrounded
studies on service quality concept that have been published so far. Journals
within the context of Social Sciences Citation Index (SSCI) were used as the
basis in the determination of the studies. The study embodies the historical
progress of traditional service quality concept, the basic models developed on
the subject and researches made on it including electronic service quality
concept, an emerging research area of the recent years. This study aims at providing
valuable inroads into the conceptual and methodological phases of service
quality and is expected to enlighten the future research paths.
Service quality electronic service quality literature review
Bölüm | Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2009 |
Gönderilme Tarihi | 16 Mayıs 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 27 Sayı: 2 |
Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.
Gizlilik Beyanı
Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.