BibTex RIS Cite

Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?

Year 2016, Volume: 36 Issue: 3, 0 - 0, 30.12.2016

Abstract

Bu araştırmanın amacı, sosyal bilimler alanında lisansüstü eğitim alan öğrencilere tez yazım sürecinde yardımcı olması için bir rapor hazırlanmaktır. Bu amaç için; UMI’de yer alan 172 tez, 19 kitap ve makale, rapor gibi diğer 23 kaynak incelenmiştir. Lisansüstü eğitim sürecinde olan öğrencilere yol göstereceği düşüncesiyle bu çalışmada “Bir tezin problemi, araştırma soruları, amacı, önemi, sınırlılıkları ve varsayımları nasıl ifade edilir?” sorusuna cevap aranmıştır. Ayrıca bulgular (findings), sonuçlar (results), sonuçların özeti (conclusions), iddia (assertions), tartışma (discussion), doğurgu (implications), öneriler (recommedations) bölümlerinin nasıl ifade edildikleri de araştırılmıştır. Nicel ve nitel yaklaşımlar bakımından her bir bölüm için ne tür farklılıkların olduğu incelenmiştir. Son olarak her bir bölümde iyi tezler örnek verilerek okuyucuya yol gösterici açıklamalar yapılmıştır.

References

  • American Psychological Association (APA). (2009). Amerikan Psikoloji Derneği Yayım Klavuzu.(çev. C. Pamay, Z.G. Üstün). İstanbul: Kaknüs yayınları (Eserin orijinali 2001’de yayımlandı).
  • Balcı, A. (2011). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem, Teknik ve İlkeler. Ankara: Pegem Akademi.
  • Boateng, R. (2010). A quick checklist for a research paper, PC Tech Magazine’s Conversations on Technology, Business and Society, 7, pp. 48-50.
  • Burns, B. R. (2000). Introduction to Research Methods. Sage Publications, London.
  • Büyüköztürk, Ş. , Kılıç Ç., E. , Akgün, Ö., Karadeniz, Ş., & Demirel, F. (2012). Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Genişletilmiş 11. Baskı). Ankara: Pegem Akademi.
  • Casanave, C. P. (2010). Taking Risks?: A Case Study Of Three Doctoral Students Writing Qualitative Dissertations at an American University in Japan, Journal Of Second Language Writing, 19, 1–16.
  • Cebeci, S. (2002). Bilimsel Araştırma ve Yazma Teknikleri (2. Baskı). İstanbul: Alfa Basım Yayım Dağıtım.
  • Champion, J. K. (2010). The Mathematics Self-Efficacy and Calibration of Students in a Secondary Mathematics Teacher Preparation Program (Unpublished Doctoral Thesis). University of Northern Colorado, USA.
  • Cooley, L., & Lewkowicz, J. (2003). Dissertation writing in practice: turning ideas into text. Hong Kong: Hong Kong University Press.
  • Creswell, J. W. (1994). Research design: Qualitative & quantitative approaches. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Cripe, M. K. L. (2009). A Study of Teachers' Self-Efficacy and Outcome Expectancy for Science Teaching Throughout a Science Inquiry-Based Professional Development Program (Unpublished Doctoral Thesis). The Graduate Faculty of the University of Akron, USA.
  • Çepni, S. (2007). Araştırma ve Proje Çalışmalarına Giriş. (Genişletilmiş 3. Baskı). Trabzon: Celepler Matbaacılık.
  • Day, R. A. (1998). How to write and publish a scientific paper. Phoenix, Arizona: Oryx press.
  • Day, R.A. (1998). Giriş nasıl yazılır? In G. A. Altay (Ed.), bilimsel makale nasıl yazılır ve yayımlanır, (p. 25 ). Ankara: Tübitak.
  • Dura, V. (2005). Düşünme Araştırma Yazma. Ankara: Başak Matbaacılık.
  • Erkuş, A. (2009). Davranış Bilimleri İçin Bilimsel Araştırma Süreci. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Eryilmaz, A. (1996). The Effects of Conceptual Assignment, Conceptual Change Discussions and a CAI Program Emphasizing Cognitive Conflict on Student’s Achievement and Misconceptions in Physics. (Unpublished Doctoral Thesis). Florida Institute of Technology (UMI No: 9627518)
  • Fraenkel, J. R., & Wallen, N. E. (2006). How to design an evaluate research in education. (7th ed.). New York: McGraw-Hill International Edition.
  • Fraenkel, J. R., & Wallen, N., & Hyun, H. (2011). how to design and evaluate research in education. (8th ed.). Newyork: Mc. Graw Hill Higher Education.
  • Friedrichsen, P. J. (2002). A Substantive –Level Theory of Highly- Regarded Secondary Biology Teachers’ Science Teaching Orientations. (Unpublished Doctoral Thesis). The Pennsylvania State University (UMI No: 3060018)
  • Gall, M. D., Borg, W. R., & Gall, J.P. (2003). Educational research: an ıntroduction. Boston: Pearson Education.
  • Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü (2009). Tez Yazım Kılavuzu. http://egtbil.gazi.edu.tr/posts/view/title/tez-yazim-kilavuzu-9815 adresinden 12 Ekim 2012 tarihinde edinilmiştir.
  • Golden, B. W. (2011). Middle School Students’ Conceptual Change in Global Climate Change: Using Argumentation to Foster Knowledge Construction (Unpublished Doctoral Dissertation). The Florida State University, USA.
  • Gunning, A. M. (2010). Exploring The Development of Science Self- Efficacy in Preservice Elementary School Teachers Participating in A Science Education Methods Course. (Unpublished Doctoral Thesis). Columbia University ( UMI No: 3420793).
  • Hacıomeroğlu, G. (2005). Prospective Secondary Teachers’ Subject Matter Knowledge and Pedagogical Content Knowledge of The Concept of Function (Unpublished Doctoral Thesis). The Florida State University, USA.
  • Haley-Mize, S. (2011). The Effect of Instructional Methodology on Pre-Service Educators’ Level of Technological Pedagogical Content Knowledge (Unpublished Doctoral Thesis). The University of Southern Mississippi, USA.
  • How to Write a Thesis Statement (n.d.) Retrieved December 5, 2012 from the World Wide Web: http://www.you-can-teach-writing.com/how-to-write-thesis-statement.html
  • Karasar, N. (2012). Bilimsel Araştırma Yöntemi. (24. baskı). Ankara: Nobel yayıncılık.
  • Kerlinger, F. N. (1979). Behavioral Research: A Conceptual Approach. New york: Holt, Rinehart, & Winston.
  • Kıncal, R. Y. (2010). Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kökdemir, D., Demirutku, K., Çırakoğlu, K., Işın, G., Muratoğlu, B., & Yeniçeri, Z. (2004) Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı. Kasım 25, 2012 tarihinde http://www.enformatik.ogu.edu.tr/ faculty/kapanoglu/akademik.pdf adresinden alınmıştır.
  • Krathwohl, D.R. (1988). How to prepare a research proposal: Guidelines for funding and dissertations in the social and behavioral sciences. Syracuse, NY: Syracuse University Press.
  • KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü (2012). Tez Yazım Klavuzu. http://www.ebilen.ktu.edu.tr/FTP diger/tez_yazim_kilavuzu.pdf adresinden 12 Kasım 2012 tarihinde edinilmiştir.
  • Lincoln, S.Y. & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. London:Sage Publications.
  • Macaroğlu, A. E. (2003). Using internet on the way of scientific literacy. TOJET, 2(4), pp. 44-49.
  • Macaroğlu, A. E. (2012). Are we ready for an inclusive classroom? School administrators’ and teachers’ perceptions of autism. Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4(4), pp. 1925-1934.
  • Marshall, C., & Rossman, G. B. (1999). Designing qualitative research. Thousand Oaks, Calif., Sage Publications.
  • McMillan, J. H., & Schumacher, S. (2001). Research in education: A conceptual introduction (5th Ed). New York: Longman.
  • Mudzimiri, R. (2012). A Study of the Development of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in Pre-Service Secondary Mathematics Teachers (Unpublished Doctoral Thesis). Montana State University, USA.
  • Nadim, A. (2005). How to Write a Scientific Paper? Ain Shams Journal of Obstetrics and Gynecology (ASJOG), 2, pp. 255-258.
  • Özdemir, Ö. F. (2004). The Coexistence of Alternative and Scientific Conceptions in Physics. (Unpublished Doctoral Thesis). The Ohio State University (UMI Number: 3148204).
  • Pajares F. (2006). The Elements of A Proposal. Kasım 18, 2012 tarihinde http://www.patrickokafor. com/files/ElementsofaProposal.pdf adresinden alınmıştır.
  • Riales, J. W. (2011). An Examination of Secondary Mathematics Teachers’ Tpack Development through Participation In A Technology-Based Lesson Study (Unpublished Doctoral Thesis). The University of Mississippi, USA.
  • Ripple, L. (1960). Problem Identification and Formulation. In N.A.Polansky (Ed.), Social Work Research (pp. 24-47). The University of Chicago.
  • Schroeder, C., Fox, H., & Bizzell, P. (Eds.). (2002). ALT DIS: Alternative Discourses and the Academy Portsmouth, NH: Boynton/Cook Heinemann.
  • Scott, D., & Morrison, M. (2005). Key ideas in educational research. London: Continuum International Publishing.
  • Sönmez, V., & Alacapınar, F. G. (2011). Örneklendirilmiş Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Anı yayıncılık.
  • Sriraman, B (2003). Mathematical giftedness, problem solving, and the ability to formulate generalizations. The Journal of Secondary Gifted Education, 14(3), pp. 151-165.
  • Stake, R. E. (2010). Action Research and self-evaluation: Finding on your own how your place works. In R. E. Stake (Ed.), Qualitative research studying how things work (pp. 167-169). London: The Guilford Press.
  • Starfield, S., Ravelli, L. J. (2006). "The writing of this thesis was a process that ı could'nt explore with the positivistic detachment of the classical sociologist": Self and structure in the new humanities research theses. Journal of English for Academic Purposes, 5, ss. 222–243.
  • Tanrıöğen, A. (Ed.) (2011). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Taşar, F. (2001). A Case Study of a Novice College Student's Alternative Framework And Learning of Force and Motion. (Unpublished Doctoral Thesis). The Pennsylvania State University (UMI No: 3016671).
  • Ten Steps to Writing an Essay (n.d.). Retrieved December 2, 2012 from the World Wide Web: http://www1.aucegypt.edu/academic/writers/thesis.htm
  • Term Papers-Buy Custom Essays & College Research Paper Writing. (n.d.). Retrieved on November 16, 2012 from the World Wide Web: http://www.essaytown.com/writing/introducti on-for-a-research-paper
  • Tüzün, H. (2004). Motivating Learners in Educational Computer Games. (Unpublished Doctoral Thesis). Indiana University (UMI Number: 3134052).
  • Walker, J. P. (2011). Argumentation in Undergraduate Chemistry Laboratories (Unpublished Doctoral Dissertation). The Florida State University, USA.
  • Ward, E. K. (2009). Latent Transition Analysis of Pre-Service Teachers’ Efficacy in Mathematics and Science (Unpublished Doctoral Thesis). University of North Texas, USA.
  • What is an assertion statement? (n.d.). Retrieved November 16, 2012 from the World Wide Web: http://wiki.answers.com/Q/What_is_an_assertion_statement.
  • Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2008). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. (7. Baskı). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, K. (2010). Nitel Araştırmalarda Niteliği Artırma. İlköğretim Online, 9(1), s. 79-92, [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr adresinden 12 Mart 2011 tarihinde indirilmiştir.
Year 2016, Volume: 36 Issue: 3, 0 - 0, 30.12.2016

Abstract

References

  • American Psychological Association (APA). (2009). Amerikan Psikoloji Derneği Yayım Klavuzu.(çev. C. Pamay, Z.G. Üstün). İstanbul: Kaknüs yayınları (Eserin orijinali 2001’de yayımlandı).
  • Balcı, A. (2011). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem, Teknik ve İlkeler. Ankara: Pegem Akademi.
  • Boateng, R. (2010). A quick checklist for a research paper, PC Tech Magazine’s Conversations on Technology, Business and Society, 7, pp. 48-50.
  • Burns, B. R. (2000). Introduction to Research Methods. Sage Publications, London.
  • Büyüköztürk, Ş. , Kılıç Ç., E. , Akgün, Ö., Karadeniz, Ş., & Demirel, F. (2012). Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Genişletilmiş 11. Baskı). Ankara: Pegem Akademi.
  • Casanave, C. P. (2010). Taking Risks?: A Case Study Of Three Doctoral Students Writing Qualitative Dissertations at an American University in Japan, Journal Of Second Language Writing, 19, 1–16.
  • Cebeci, S. (2002). Bilimsel Araştırma ve Yazma Teknikleri (2. Baskı). İstanbul: Alfa Basım Yayım Dağıtım.
  • Champion, J. K. (2010). The Mathematics Self-Efficacy and Calibration of Students in a Secondary Mathematics Teacher Preparation Program (Unpublished Doctoral Thesis). University of Northern Colorado, USA.
  • Cooley, L., & Lewkowicz, J. (2003). Dissertation writing in practice: turning ideas into text. Hong Kong: Hong Kong University Press.
  • Creswell, J. W. (1994). Research design: Qualitative & quantitative approaches. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Cripe, M. K. L. (2009). A Study of Teachers' Self-Efficacy and Outcome Expectancy for Science Teaching Throughout a Science Inquiry-Based Professional Development Program (Unpublished Doctoral Thesis). The Graduate Faculty of the University of Akron, USA.
  • Çepni, S. (2007). Araştırma ve Proje Çalışmalarına Giriş. (Genişletilmiş 3. Baskı). Trabzon: Celepler Matbaacılık.
  • Day, R. A. (1998). How to write and publish a scientific paper. Phoenix, Arizona: Oryx press.
  • Day, R.A. (1998). Giriş nasıl yazılır? In G. A. Altay (Ed.), bilimsel makale nasıl yazılır ve yayımlanır, (p. 25 ). Ankara: Tübitak.
  • Dura, V. (2005). Düşünme Araştırma Yazma. Ankara: Başak Matbaacılık.
  • Erkuş, A. (2009). Davranış Bilimleri İçin Bilimsel Araştırma Süreci. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Eryilmaz, A. (1996). The Effects of Conceptual Assignment, Conceptual Change Discussions and a CAI Program Emphasizing Cognitive Conflict on Student’s Achievement and Misconceptions in Physics. (Unpublished Doctoral Thesis). Florida Institute of Technology (UMI No: 9627518)
  • Fraenkel, J. R., & Wallen, N. E. (2006). How to design an evaluate research in education. (7th ed.). New York: McGraw-Hill International Edition.
  • Fraenkel, J. R., & Wallen, N., & Hyun, H. (2011). how to design and evaluate research in education. (8th ed.). Newyork: Mc. Graw Hill Higher Education.
  • Friedrichsen, P. J. (2002). A Substantive –Level Theory of Highly- Regarded Secondary Biology Teachers’ Science Teaching Orientations. (Unpublished Doctoral Thesis). The Pennsylvania State University (UMI No: 3060018)
  • Gall, M. D., Borg, W. R., & Gall, J.P. (2003). Educational research: an ıntroduction. Boston: Pearson Education.
  • Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü (2009). Tez Yazım Kılavuzu. http://egtbil.gazi.edu.tr/posts/view/title/tez-yazim-kilavuzu-9815 adresinden 12 Ekim 2012 tarihinde edinilmiştir.
  • Golden, B. W. (2011). Middle School Students’ Conceptual Change in Global Climate Change: Using Argumentation to Foster Knowledge Construction (Unpublished Doctoral Dissertation). The Florida State University, USA.
  • Gunning, A. M. (2010). Exploring The Development of Science Self- Efficacy in Preservice Elementary School Teachers Participating in A Science Education Methods Course. (Unpublished Doctoral Thesis). Columbia University ( UMI No: 3420793).
  • Hacıomeroğlu, G. (2005). Prospective Secondary Teachers’ Subject Matter Knowledge and Pedagogical Content Knowledge of The Concept of Function (Unpublished Doctoral Thesis). The Florida State University, USA.
  • Haley-Mize, S. (2011). The Effect of Instructional Methodology on Pre-Service Educators’ Level of Technological Pedagogical Content Knowledge (Unpublished Doctoral Thesis). The University of Southern Mississippi, USA.
  • How to Write a Thesis Statement (n.d.) Retrieved December 5, 2012 from the World Wide Web: http://www.you-can-teach-writing.com/how-to-write-thesis-statement.html
  • Karasar, N. (2012). Bilimsel Araştırma Yöntemi. (24. baskı). Ankara: Nobel yayıncılık.
  • Kerlinger, F. N. (1979). Behavioral Research: A Conceptual Approach. New york: Holt, Rinehart, & Winston.
  • Kıncal, R. Y. (2010). Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kökdemir, D., Demirutku, K., Çırakoğlu, K., Işın, G., Muratoğlu, B., & Yeniçeri, Z. (2004) Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı. Kasım 25, 2012 tarihinde http://www.enformatik.ogu.edu.tr/ faculty/kapanoglu/akademik.pdf adresinden alınmıştır.
  • Krathwohl, D.R. (1988). How to prepare a research proposal: Guidelines for funding and dissertations in the social and behavioral sciences. Syracuse, NY: Syracuse University Press.
  • KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü (2012). Tez Yazım Klavuzu. http://www.ebilen.ktu.edu.tr/FTP diger/tez_yazim_kilavuzu.pdf adresinden 12 Kasım 2012 tarihinde edinilmiştir.
  • Lincoln, S.Y. & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. London:Sage Publications.
  • Macaroğlu, A. E. (2003). Using internet on the way of scientific literacy. TOJET, 2(4), pp. 44-49.
  • Macaroğlu, A. E. (2012). Are we ready for an inclusive classroom? School administrators’ and teachers’ perceptions of autism. Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4(4), pp. 1925-1934.
  • Marshall, C., & Rossman, G. B. (1999). Designing qualitative research. Thousand Oaks, Calif., Sage Publications.
  • McMillan, J. H., & Schumacher, S. (2001). Research in education: A conceptual introduction (5th Ed). New York: Longman.
  • Mudzimiri, R. (2012). A Study of the Development of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in Pre-Service Secondary Mathematics Teachers (Unpublished Doctoral Thesis). Montana State University, USA.
  • Nadim, A. (2005). How to Write a Scientific Paper? Ain Shams Journal of Obstetrics and Gynecology (ASJOG), 2, pp. 255-258.
  • Özdemir, Ö. F. (2004). The Coexistence of Alternative and Scientific Conceptions in Physics. (Unpublished Doctoral Thesis). The Ohio State University (UMI Number: 3148204).
  • Pajares F. (2006). The Elements of A Proposal. Kasım 18, 2012 tarihinde http://www.patrickokafor. com/files/ElementsofaProposal.pdf adresinden alınmıştır.
  • Riales, J. W. (2011). An Examination of Secondary Mathematics Teachers’ Tpack Development through Participation In A Technology-Based Lesson Study (Unpublished Doctoral Thesis). The University of Mississippi, USA.
  • Ripple, L. (1960). Problem Identification and Formulation. In N.A.Polansky (Ed.), Social Work Research (pp. 24-47). The University of Chicago.
  • Schroeder, C., Fox, H., & Bizzell, P. (Eds.). (2002). ALT DIS: Alternative Discourses and the Academy Portsmouth, NH: Boynton/Cook Heinemann.
  • Scott, D., & Morrison, M. (2005). Key ideas in educational research. London: Continuum International Publishing.
  • Sönmez, V., & Alacapınar, F. G. (2011). Örneklendirilmiş Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Anı yayıncılık.
  • Sriraman, B (2003). Mathematical giftedness, problem solving, and the ability to formulate generalizations. The Journal of Secondary Gifted Education, 14(3), pp. 151-165.
  • Stake, R. E. (2010). Action Research and self-evaluation: Finding on your own how your place works. In R. E. Stake (Ed.), Qualitative research studying how things work (pp. 167-169). London: The Guilford Press.
  • Starfield, S., Ravelli, L. J. (2006). "The writing of this thesis was a process that ı could'nt explore with the positivistic detachment of the classical sociologist": Self and structure in the new humanities research theses. Journal of English for Academic Purposes, 5, ss. 222–243.
  • Tanrıöğen, A. (Ed.) (2011). Bilimsel Araştırma Yöntemi. Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Taşar, F. (2001). A Case Study of a Novice College Student's Alternative Framework And Learning of Force and Motion. (Unpublished Doctoral Thesis). The Pennsylvania State University (UMI No: 3016671).
  • Ten Steps to Writing an Essay (n.d.). Retrieved December 2, 2012 from the World Wide Web: http://www1.aucegypt.edu/academic/writers/thesis.htm
  • Term Papers-Buy Custom Essays & College Research Paper Writing. (n.d.). Retrieved on November 16, 2012 from the World Wide Web: http://www.essaytown.com/writing/introducti on-for-a-research-paper
  • Tüzün, H. (2004). Motivating Learners in Educational Computer Games. (Unpublished Doctoral Thesis). Indiana University (UMI Number: 3134052).
  • Walker, J. P. (2011). Argumentation in Undergraduate Chemistry Laboratories (Unpublished Doctoral Dissertation). The Florida State University, USA.
  • Ward, E. K. (2009). Latent Transition Analysis of Pre-Service Teachers’ Efficacy in Mathematics and Science (Unpublished Doctoral Thesis). University of North Texas, USA.
  • What is an assertion statement? (n.d.). Retrieved November 16, 2012 from the World Wide Web: http://wiki.answers.com/Q/What_is_an_assertion_statement.
  • Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2008). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. (7. Baskı). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, K. (2010). Nitel Araştırmalarda Niteliği Artırma. İlköğretim Online, 9(1), s. 79-92, [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr adresinden 12 Mart 2011 tarihinde indirilmiştir.
There are 60 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Tuğba Horzum

Feride Çelik This is me

Emine Gök

Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu

Demet Şahin

Hilal Yanış This is me

Ümmüye Nur Tüzün

Yasemin Hacıoğlu This is me

Publication Date December 30, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 36 Issue: 3

Cite

APA Horzum, T., Çelik, F., Gök, E., Yurttaş Kumlu, G. D., et al. (2016). Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36(3).
AMA Horzum T, Çelik F, Gök E, Yurttaş Kumlu GD, Şahin D, Yanış H, Tüzün ÜN, Hacıoğlu Y. Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?. GEFAD. December 2016;36(3).
Chicago Horzum, Tuğba, Feride Çelik, Emine Gök, Gülfem Dilek Yurttaş Kumlu, Demet Şahin, Hilal Yanış, Ümmüye Nur Tüzün, and Yasemin Hacıoğlu. “Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36, no. 3 (December 2016).
EndNote Horzum T, Çelik F, Gök E, Yurttaş Kumlu GD, Şahin D, Yanış H, Tüzün ÜN, Hacıoğlu Y (December 1, 2016) Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 3
IEEE T. Horzum, “Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?”, GEFAD, vol. 36, no. 3, 2016.
ISNAD Horzum, Tuğba et al. “Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36/3 (December 2016).
JAMA Horzum T, Çelik F, Gök E, Yurttaş Kumlu GD, Şahin D, Yanış H, Tüzün ÜN, Hacıoğlu Y. Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?. GEFAD. 2016;36.
MLA Horzum, Tuğba et al. “Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 36, no. 3, 2016.
Vancouver Horzum T, Çelik F, Gök E, Yurttaş Kumlu GD, Şahin D, Yanış H, Tüzün ÜN, Hacıoğlu Y. Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır?. GEFAD. 2016;36(3).